חדשות ועדכונים
X
https://www.youtube.com/embed/SFvdHvlAZGo 2020-04-22 5 הגרפיטי ששינו את העולם- סיור וירטואלי שיעיף לכם ת׳סכך

שמעתם שפתחו את השמיים? שאפשר לטוס לאן שרוצים?! בברזיל כבר הייתם? בפריז? בלונדון? כי אם גם לך נמאס מהמצב ונשרף לכם המוח בבית ובא לכם לבקר ביעדים הכי חמים שיש אנחנו מזמינים אתכם לסיור בעקבות 5 היצירות גרפיטי ששינו את העולם דרך סיור – משחק וירטואלי עם חידות שישאיר אותך עם טעם של עוד. לחצו כאן כדי לשמוע עוד

קרא עוד 2020-03-12 סיור אוכל בעיר העתיקה ירושלים

הצטרפו אלינו למסע טעימות אותנטי, בין הזמנים והדתות השונות, דרך העיר העתיקה של ירושלים שבין החומות. נשמע על ההיסטוריה העשירה של המקום, שהפכה אותו לקדוש עבור שלושת הדתות, נלך דרך הרובעים השונים, נראה את כל סוגי האנשים, נטעם משפע של מאכלים ונשמע את הסיפורים הכי מעניינים. נתחיל בקפה אסלי מקומי, נטעם מאפה במאפייה שקיימת מעל 400 שנה, נבקר במפעל טחינה ותיק ונחבא ונטעם טחינה שחורה, נגלה מה הופך חומוס להכי טוב, נריח תבלינים עם סגולות מיוחדות, נשמע על עסק שעובר בדורות ונקנח במקום שהפך ל״מקדש״ המתוקים של העיר העתיקה, המוסד היחיד שמוסכם על כולם בתור הטוב ביותר בתחומו. נקח אתכם דרך הסמטאות הצרות והפחות מוכרות, נבקר בתצפיות יפות ויחד נפתח את הפה ואת הלב לכל השפע שיש לעיר העתיקה להציע.

2020-03-12 סיור גרפיטי במרכז הסצנה הירושלמית

לאכול את פריז: מה כדאי לדעת כשאתם רעבים

שתף

איך תדעו שבחרתם מסעדה טובה לסעוד בה בעיר האורות?

עקבו אחר חמשת הסימנים שלנו ותדעו איפה כדאי לשבת וליהנות מחוויה אותנטית וטעימה.

פריז פריז, עיר הקולינריה מלאה במסעדות, בכל פינה ריח וטעמים אחרים ואת הכל תמיד רוצים לטעום. אבל הזמן קצר והמלאכה מרובה, ואנחנו לא רוצים לפול על מסעדה מאכזבת עם אוכל בינוני. אם כך, איך תדעו לבחור את המקום הנכון? בעזרת חמשת הטיפים שלנו לזיהוי המסעדה הנכונה!

1. המלצות המלצות המלצות. אין כמו דעה של חברים, משפחה, או אפילו דעה אינטרנטית, אין כמו ללמוד מטעויות של אחרים ולעקוב אחר המלצותיהם. לכן הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לשאול ולבדוק על המקום המיועד. אם לא שמעתם מחברים או מכרים על מסעדה בה הייתה להם חוויה נעימה וטעימה, אנחנו ממליצים לבדוק באינטרנט כדי ללמוד מראש. מלבד חיפוש ראשוני בגוגל, שיעלה לכם מידע רלוונטי ותמונות, תוכלו לראות שם גם חוות דעת של מבקרים. בנוסף, אתר מצוין לביקורת מסעדות ואטרקציות הוא טריפאדוויזר, בו יש משתמשים מכל העולם המשאירים את תגובתם, עם ציון וביקורת של החוויה.

2. התרחקו מההמולה. אם לצורך העניין נקלענו לשעה רעבה ולא הספקנו להסתכל באינטרנט ולבדוק מראש, הטיפ הראשוני לחיפוש מסעדה ראויה שאינה תיירותית מדי ויש בה מן החן של העיר- לכו לרחובות הקטנים והנסתרים. התרחקו מהרחובות הסואנים, הראשיים, הרווים במסעדות גדולות או ביסטרו "לתיירים". גם אם תלכו קצת לאיבוד בין הרחובות הנסתרים, תאמינו לנו, רק תרוויחו מכך חוויה מפתיעה.

3.ביסטרו! התמקדו במסעדה בעלת אופי אחד, או אם נסביר את עצמנו יותר טוב, חפשו "ביסטרו". הצרפתים מתמחים בלהפריד רשויות- כל מסעדה והכותרת שלה! בבתי הקפה לרוב לא תמצאו מנות צהריים, והם יהיו סגורים בערב, ולכן ה"ביסטרו" הוא מקום ראוי לארוחה. בנוסף, המסעדות שבכותרתן ובכניסה כתובות הגדרות רבות ( כמו בית קפה, ביסטרו, מסעדה, בר) יהיו כנראה מכוונות לתיירים ופחות מקומיים. מקור המילה 'ביסטרו' אגב, מרוסית, כאשר החיילים הרוסים אשר לחמו בנפוליאון היו רעבים מאד, היו נכנסים בסערה לפונדקים וצועקים "ביסטרו!" (ברוסית: מהר) כדי שהאוכל יוגש אליהם במהירות השיא. כך השם דבק במקומות אשר מגישים אוכל יחסית מהר, ואינם מיועדים לארוחת ערב בעלת שש מנות (לדוגמא).

4.נשמע טריוויאלי אך חשוב– שימו לב מי האנשים שיושבים במקום (אם בכלל!). פקחו עיניים ואוזניים, האם במקום יושבים אנשים מרוצים, שנהנים מהחוויה הקולינרית שלהם שם? האם המקום הומה או לפחות רבע מלא? האם השפה הנשמעת במקום היא צרפתית בעיקרה? האם הבעלים והעובדים נראים אנשים שזהו לב ליבם? אם עניתם 'כן' על רוב השאלות, אנחנו בהחלט ממליצות על המקום הזה! 

5. הציצו בתפריט. למה? – הרבה מקומות מתגאים בשנות עבודתם ובכך שהחזיקו מעמד, מה שמסמן אמינות ואהבה מהלקוחות. אם התפריט לא רחב מאד מבחינת היצע, אלא מתמקד במנות צרפתיות קלסיות (דוגמת מרק בצל, בשרים, סלטים קלילים) אתם במקום הנכון! אין כמו מתכונים שעוברים במשפחה, ואין כמו אוכל שנעשה באהבה ובתשומת לב. לכן, תפריט מצומצם ומדויק הוא סממן יעיל לאוכל איכותי ומטבח שלא מתפזר לכל רחבי העולם אלא מתגאה בטעמים המקומיים שלו.

עוד טיפים חשובים מאד!

–       שימו לב שבשעות הצהריים מקומות רבים יהיו סגורים לסיאסטה ומנוחה, וישובו לפעול בערב.

–       שימו לב שבמקומות אותנטיים רבים, בהתאם, לא תמצאו תפריט באנגלית או מלצר דובר אנגלית. המלצה שלנו: להצטייד במילון של גוגל והרבה אמביציה(: האוכל יהיה שווה את זה.

רוצים לטעום את פריז? לחוות סיור קולינרי אותנטי ומפתיע? לגלות מקומות חדשים ואת האנשים ששינו את העיר? מוזמנים ומוזמנות לגלות את אמני הגרפיטי שמשנים את פריז ואנשי הקולינריה של פריז, בסיורים החדשים שלנו בעיר האורות! 

לפרטים [email protected]

055-6638970

Bon apetit! בתאבון!

logo-dark

הצטרפו אלינו לסיורים בעקבות האנשים הכי משפיעים בערים הכי משמעותיות בעולם: סיורי גרפיטי, סיורי אוכל, סיור בעקבות אמנים ובתי מלאכה, סיורים קולינרים בתל אביב, חיפה, ירושלים, בית לחם, אתונה, ליסבון ופריז.

חכו תראו איך אנחנו במדיה

דברו איתנו

כתובת                     אליפלט 23, תל אביב

דואר אלקטרוני     info@grafitiyul.co.il

התקשרו אלינו       055-6638970

Kadima Plus בניית אתרים ופרסום
שכחתם את הסיסמה? הזינו את כתובת הדואר האלקטרוני ותקבלו קישור לאיפוס הסיסמה למייל.

לא מצאת את מה שחיפשת?

השאר לנו נייד ונשמח לעזור לך!

Didn't find what you were looking for

write down your contact info and we will call you right back